Íme, három ütős márka, ami megismerésre érdemes!

Nagyon valószínű, hogy a három általunk hozott brand nem ismeretlen a nagyvilág számára, sőt épp ellenkezőleg! Olyan gyártókról beszélünk, akik már bizonyítottak, és akik évtizedek óta uralják a sportfelszerelések piacát. Úgyhogy akkor némi dobpergés és bevezető után következzen a nagy hármas!

Három csík többet mond minden szónál!

Valószínűleg ez az az embléma, amit százmilliók ismernek és szeretnek. Három csík, semmi bonyolult nonfiguratív jelzés, ám ez a három vonal elmesél, leír és képvisel több évtizednyi tapasztalatot, gyakorlatot és tudást. Ami történetesen például az Adidas Terrex modelljeiben is megtestesül. Ezek azok a cipők, amik terepre születtek, pontosabban a terepviszonyok kitűnő kezelésére. Túrázás vagy kirándulás, esetleg futás? Majdnem mellékes, melyikről van szó, mert ez az a termékcsalád, melynek minden egyes tagja helytállásra született. A kényelem az esetükben ugyanannyira evidencia, mint a nagyfokú strammság, vagy éppen a stílusos külső, mert még jó, hogy utóbbi is nagyon fontos.

A pipa évtizedek óta több, mint egy dicséret!

Valószínűleg ebből az egy mondatból már könnyedén kitalálható, hogy a következő befutónk a Nike. Hiába, a márkának köszönheti a világ, hogy a pipából több vált egyszerű bóknál, elismerésnél vagy tetszésnél. Már minőség is társul hozzá, meg persze magával ragadó kellem. A Jordan cipők az egyik legnagyobb dobásai közé tartoznak, mondhatjuk úgy is, hogy a márka egyik legjobb húzása volt, hogy felkérte Michael Jordant az együttműködésre. A kilencvenes évek giga kosarazója a mai napig sztár, és a fiatalok ugyanakkora hévvel gondolnak rá, mint az akkori generáció tagjai. Többek között ezért fordulhat elő, hogy a Jordan fémjelezte lábbelik népszerűsége töretlen. Meg persze az is a háttérben meghúzódó indok, hogy minőség terén sosem ismert tréfát a cég.

Elég a megbízhatatlan sportruházatból!

Ezzel a felkiáltással is indulhatott volna az Under Armour pályafutása, hiszen a legendák szerint valóban egy rossz minőségű póló dühítő ténye vezetett el a márka megszületéséig, meg persze a hitvallásig, amit a gyártó mai napig képvisel: megbízhatóság mindenekfelett. S persze már nem csupán a pólók világában.